אני רוצה לקבל עוד פרטים על הקורס:

אני מאשר/ת ומסכים/ה לרישום פרטיי במאגרי המידע של אפקה, לרבות לצורך דיוור ישיר של כל דבר פרסומת ועדכונים באמצעי התקשורת השונים.

*שדה חובה

רוצים לייעל את שרשרת האספקה שלכם?

בעידן של שיבושים גיאופוליטיים ותנאי שוק משתנים, היכולת לנהל ולבצע אופטימיזציה של תהליכי לוגיסטיקה ורכש היא הכרחית להצלחה. קורס ניהול רכש ולוגיסטיקה מציע הזדמנות ייחודית לרכוש את הכלים והכישורים המתקדמים לניהול שרשראות אספקה גלובליות בסביבה דינמית ולא צפויה, תוך שימוש בבינה מלאכותית וטכנולוגיות חדשניות אחרות, בהנחיית מומחים מובילים מהתעשייה.

עם מה תצאו מקורס ניהול רכש ולוגיסטיקה CSPAI

  • הסמכה ייחודית CSPAI (Certified supply chain procurement and AI  informatics): שיתוף פעולה בלעדי בין מכללת אפקה להנדסה לבין ארגון IPLMA
  • הכשרה מקצועית ייחודית: תקבלו הכשרה מעשית ומקיפה בניהול שרשראות אספקה ורכש גלובלי, שתעניק לכם את הכלים המתקדמים ביותר להתמודדות עם אתגרים גלובליים בעידן הדיגיטלי. תלמדו כיצד ליישם בינה מלאכותית, אופטימיזציה של תהליכי לוגיסטיקה וניהול סיכונים, תוך שימוש במודלים ושיטות עבודה מהמתקדמות ביותר בתחום.
  • ידע נרחב ועדכני: תרכשו ידע מעמיק ועדכני בניהול לוגיסטיקה, ניהול מלאי, ניהול סיכונים וניהול איכות, עם דגש על יישום טכנולוגיות מתקדמות כמו AI ובלוקצ'יין. בנוסף, תסגלו כלים לניתוח נתונים מתקדם ומידענות עסקית, שיעזרו לכם לשמור על רלוונטיות ולהוביל את הארגון שלכם קדימה.
  • הזדמנויות קריירה: תפתחו לעצמכם הזדמנויות להשתלב בתפקידים בכירים בתחום, הן בארגונים גלובליים והן בתעשיות מקומיות. תתקדמו גם לתפקידי ייעוץ אסטרטגי, או תפתחו קריירה בתעשיות שונות שבהן יש צורך במומחיות בתחום. תרחיבו את רשת הקשרים המקצועיים שלכם, מה שיפתח עבורכם דלתות נוספות בקריירה. 
  • יתרון תחרותי משמעותי: תיהנו מיתרון תחרותי משמעותי בשוק העבודה, עם תעודת הסמכה בינלאומית והבנה מעמיקה של הטכנולוגיות והשיטות המתקדמות ביותר בתחום. תוכלו להוביל שינויים ארגוניים, לייעל תהליכים ולהתמודד עם אתגרי המחר בצורה אפקטיבית ומקצועית.

הצטרפו עוד היום וקחו צעד משמעותי קדימה בקריירה שלכם!

פרטים נוספים על קורס ניהול רכש ולוגיסטיקה

אנשי מקצוע בתפקידים בכירים בניהול רכש המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בתחום ולהתעדכן בטכנולוגיות ובמגמות עכשוויות.

מנהלים ועובדים בתחום הלוגיסטיקה המעוניינים לשפר את כישוריהם בניהול שרשרת אספקה, ניהול סיכונים, וניהול לוגיסטיקה גלובלית.

מהנדסים בתחומי התעשייה והניהול המעוניינים להתמחות בניהול שרשרת אספקה ורכש ולרכוש הסמכה בינלאומית בתחום.

עובדים בתעשיות ההייטק, הרכב, המזון, והאנרגיה, בהם קיימת חשיבות רבה לניהול שרשרת אספקה מתקדמת וגלובלית.

החל מ 27.11.2024 – מדי יום ד', בשעות 16:00 – 20:00, מפגש ראשון ואחרון פרונטלי בקמפוס אפקה עתידים (רמת החייל, ת"א) שאר המפגשים (10 מפגשים נוספים) בלמידה מרחוק. 

ד"ר עדי פוקס
ראש התוכנית לתואר שני בבית הספר להנדסה תעשיה וניהול בעל ניסיון של מעל 30 שנה בניהול רכש ולוגיסטיקה, כיהן כיו"ר ומנהל אקדמי בארגון הרכש והלוגיסטיקה. מתמחה בפיתוח מערכות תומכות החלטה (DSS) וייעוץ לחברות בתעשייה.

גיל צפוני
ראש תחום הרכש בהתאגדות העסקים הקטנים ומנהל אקדמי במספר מוסדות. מייסד חברת מיקוד לעסק, מומחה בניהול משא ומתן ומכרזים, ומרצה בתחומי הרכש והניהול.

דני חייט
מנכ"ל ובעלים של חברת איסו וידן בע"מ, מומחה לרכש ולוגיסטיקה עם ניסיון של מעל 30 שנה. ליווה פרויקטים במשרדי ממשלה ותעשיות מובילות, וכתב ספרים בתחום הלוגיסטיקה.

ישי בועזסון
מומחה לניהול שרשראות אספקה עם תואר שני מ-MIT. מייעץ לחברות גלובליות כמו אינטל ו-Staples, ומרצה בכיר בניהול לוגיסטיקה.

איגור יבדוסין
מנכ"ל חברת מודיעין תחרותי Infotarget, מתמחה במחקר עסקי, אסטרטגיות דיגיטליות ובניית קהילות ידע. בעל ניסיון של מעל עשור בתחום מחקרי שוק וכלי מודיעין תחרותי.

ברי פינטוב
מנכ"ל ארגון סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, המייצג את חברות השילוח המובילות בישראל ומרכז את פעילותן מול רשויות וגורמים אחרים.

שירלי עזר
מרצה ומנטורית עם ניסיון של 18 שנים בניהול רכש ולוגיסטיקה בחברות גלובליות. מתמחה בקידום שוויון מגדרי ומלווה נשים להצלחה ניהולית ומקצועית.

זאב בזומניר
מנהל קטגוריה רכש באלביט מערכות עם מעל 15 שנות ניסיון בניהול רכש גלובלי ותהליכי שרשרת אספקה מורכבים. בעל תארים בהנדסת תעשיה וניהול ובמנהל עסקים.

7350 ש"ח + מע"מ 

הנחה לבוגרי אפקה
הנחה לחברות/ ארגונים עם 5 נרשמים ומעלה
הנחה לעובדי אפקה ולסגל המכללה

רשימת הנושאים הנלמדים בקורס: 

  • שרשרת אספקה: מושגי יסוד, מודלים ותהליכים, תכנון ועיצוב שרשרת אספקה, ניהול מלאי, ניהול לוגיסטיקה בינלאומית, ניהול מחסן.
  • ניהול סיכונים: זיהוי וניתוח סיכונים בשרשרת האספקה, פיתוח אסטרטגיות לניהול סיכונים, כלים לניהול סיכונים.
  • בינה מלאכותית (AI): יישומים של AI בשרשרת אספקה, ניהול מלאי חכם, אופטימיזציה של תהליכי לוגיסטיקה, ניתוח נתונים מתקדם.
  • ניהול איכות: עקרונות ניהול איכות, מערכות ניהול איכות, בקרת איכות בשרשרת אספקה.
  • מידענות: חשיבות המידענות בשרשרת האספקה, מקורות למידע עסקי, ניהול וניתוח נתונים.

מה קורס ניהול רכש ולוגיסטיקה כולל?

  • ידע מעשי: המשתתפים יקבלו כלים ושיטות מעשיים לשיפור ביצועים ופתרון בעיות בעבודתם היומיומית.
  • הבנה טכנולוגית: תינתן הבנה מעמיקה של הטכנולוגיות המתקדמות, כמו AI ובלוקצ'יין, וכיצד ליישם אותן לניהול שרשראות אספקה בצורה אפקטיבית.
  • הסמכה בינלאומית: בתום הקורס, המשתתפים יקבלו תעודת הסמכה בינלאומית שתסייע להם להתקדם בקריירה ולחזק את מעמדם המקצועי.
  • פרויקטים מעשיים: המשתתפים יציגו פרויקטים מעשיים המבוססים על הידע הנלמד, כולל פרויקט גמר שידגים את יישום הכישורים הנרכשים.
  • ידע בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות: הקורס מתמקד בטכנולוגיות מתקדמות, כולל AI ובלוקצ'יין, המספקות כלים לניהול יעיל של שרשראות אספקה.
  • רכישת כישורים מתקדמים: המשתתפים ירכשו כישורים בניהול שרשראות אספקה, ניהול סיכונים, ניהול לוגיסטי באמצעות בינה מלאכותית, ניהול איכות, וניתוח נתונים מתקדם.
  • הבנה בייעול תהליכים: הקורס מצייד את המשתתפים בכלים ושיטות לייעול תהליכים לוגיסטיים, שיפור ניהול המלאי והספקים, וניהול פרויקטים מורכבים בצורה אפקטיבית, תוך שילוב של סימולציות ופרויקטים מעשיים לחיבור בין תאוריה לפרקטיקה.

הצטרפו לקורס ניהול רכש ולוגיסטיקה

התכוננו לקריירה בתחום הרכש והלוגיסטיקה עם הקורס המקיף שלנו שיתן את המעטפת המושלמת לעבודה בתחום


להרשמה עכשיו