לעבוד באפקה

באפקה, האנשים הם הלב של העשייה.

אנחנו לא רק מוסד אקדמי – אנחנו קהילה, מקום שמעריך אנשים, מקדם התפתחות אישית ומקצועית, ומציע סביבת עבודה תומכת ודינמית.

אז למה להצטרף אלינו?

כי כאן תמצאו משמעות. כל תפקיד, מכל מחלקה, תורם ישירות להשכלה גבוהה איכותית ולהכשרת הדור הבא של מהנדסות ומהנדסים. תעבדו עם צוותים מקצועיים, באווירה נעימה ומשפחתית, עם אופק אמיתי להתקדמות ופיתוח.

אנחנו מאמינים בהשקעה בעובדות ובעובדים שלנו – עם קורסים, הכשרות ואפשרויות צמיחה, לצד איזון בריא בין עבודה לחיים פרטיים. וזה לא רק מה שאנחנו אומרים, זו פשוט המציאות: עובדים נשארים כאן שנים, לא רק כי טוב להם, אלא כי הם מרגישים חלק ממשהו גדול יותר.

אם אתם מחפשים מקום עבודה שהוא גם מרחב לצמיחה ולהתפתחות, שמעריך אתכם, מקשיב לכם ונותן לכם את כל הכלים להצליח – אפקה מחכה לכם.

משרות פנויות

במסגרת התפקיד:

  • טיפול בפניות בנושאי תחזוקה, ליקויים במבנים, ניקיון וציוד.
  • ביצוע עבודות חשמל בהתאם לרישיון חשמלאי מוסמך, טיפול בתקלות חשמל ואחזקה מונעת של מערכות החשמל במכללה.
  • עבודות תיקון ושיפוץ: אינסטלציה, גבס, שפכטל, צבע, פרזול, תיקוני ריצוף וחיפוי לפי הצורך.
  • תמיכה תפעולית לפי צרכים משתנים: העברת עמדות עבודה, אספקת ציוד, הקמת אירועים וכנסים.
  • עבודה מול קבלני שירות חיצוניים.

דרישות:

  • רישיון חשמלאי מוסמך – חובה
  • ניסיון קודם בעבודות אחזקה מגוונות.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת עבודה תחת עומס ובשעות לא שגרתיות במידת הצורך (התפקיד כולל כוננויות).
  • שליטה ביישומי מחשב (Excel, Outlook) ומערכות ממוחשבות לבקרת מבנה.

להגשת קורות חיים:

 https://tinyurl.com/2xzdgzm5?latest

תיאור:

  • מתן שירות מקצועי, מקיף וראשוני לסטודנטים במהלך לימודיהם במכללה באמצעים שונים:
  • טיפול שוטף בבקשות הסטודנטים תוך שמירה על שביעות רצונם ועל סטנדרטים אקדמיים גבוהים.
  • ליווי והכוונה בכל הקשור לדרישות האקדמיות והשלמת התואר.
  • ניהול תקשורת בין הסטודנטים ליחידות השונות במכללה.
  • ניהול דיגיטלי של תיקי סטודנטים ומעקב אחר התקדמותם.
  • הובלת תהליכי ליווי אישי של סטודנטים.
  • עבודה מול ממשקים שונים במכללה ומחוצה לה.

דרישות:

  • תואר אקדמי.
  • ניסיון במתן שירות.
  • כושר ביטוי בכתב ובעל"פ.
    חשיבה מערכתית.
  • יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, שירותיות.
  • זמינות לעבודה בימי שישי -אחת לחודש 8:00-11:00.

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/27t3owp4?latest

תיאור:

  • קו ראשון לתקלות כיתה ומשרדים.
  • מתן שירות ותמיכה לכלל עובדי המכללה באופן פרונטלי, טלפוני ובאמצעות השתלטות מרחוק.
  • אפיון ופתרון תקלות בנושא חומרה, תוכנה ורשת.
  • בדיקה יומית של ציוד המולטימדיה בכיתות ובחדרי הישיבות.
  • טיפול בציוד קצה כגון מדפסות, סורקים וטלפונים.
  • הדרכת משתמשי קצה.

דרישות:

  • שליטה ביישומי office
  • ידע ושליטה בתפעול ובפתרון תקלות, התקנת מערכות הפעלה win10, win11 על גבי מחשבים ניידים ונייחים.
  • שליטה בציוד קצה כגון מדפסות, סורקים וטלפוניה.
  • ידע בסיסי ב-exchange וב- active directory
  • ידע בסיסי ברשתות ובציוד אור-קולי.
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.

להגשת קורות חיים:

https://tinyurl.com/26y6jm9w?latest

קול