לינקדאין היא כבר הרבה יותר מרשת חברתית – היא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו עבור מעסיקים ובעלי עניין באקוסיסטם המקצועי. הפלטפורמה הפכה לכלי מרכזי לניהול קריירה, בניית קשרים עסקיים, וחיזוק קשרים מקצועיים בין עמיתים לעבודה ואנשי מקצוע מכל העולם. היא מציעה מרחב אידיאלי לפיתוח הזדמנויות, למיתוג אישי, ולחיבור עם אנשי מפתח בתעשייה.

מעסיקים מתייחסים לפרופיל הלינקדאין כאל "קורות חיים" דיגיטליים, או למעשה ככרטיס ביקור מורחב, שבו מפורטים הניסיון, ההשכלה והרקע התעסוקתי שלכם.

מרכז קריירה בשיתוף קשרי בוגרים, מקדמים פעילויות משותפות במטרה להקנות לסטודנטים ולבוגרים כלים ומיומנויות לקידום מקצועי בתעשייה ובשוק העבודה. במסגרת המאמצים הללו, נערכה ביום שני האחרון סדנת לינקדאין ייחודית בהשתתפות 70 סטודנטים ובוגרים.

הסדנה נועדה להעמיק את הידע של המשתתפים בפלטפורמה ולאפשר להם להשתמש בה בצורה נכונה ומדויקת לקידום מקצועי. הסדנה זכתה לפידבקים נפלאים.

במסגרת הסדנה, המשתתפים למדו כיצד לבנות פרופיל לינקדאין מקצועי ומובחן, להשתמש בפרופיל אישי כקורות חיים דיגיטליים, לפתח קשרים מקצועיים ולהשתמש נכון ברשת. הסדנה כללה המלצות על אופטימיזציה של הפרופיל עם דגש על בניית קשרים אסטרטגיים ומיתוג אישי. המשתתפים קיבלו טיפים לשימוש נכון בתמונת פרופיל, כתיבה באנגלית, הוספת כישורים רלוונטיים, ויצירת נוכחות בולטת שתבדיל אותם מהמתחרים בשוק העבודה.

"בין אם אתם בוגרים שסיימו את לימודיהם ובין אם אתם סטודנטים שמחפשים לצבור ניסיון בתפקידים רלוונטיים לתחום הלימודים, הלינקדאין הינה פלטפורמה חיונית עבורכם", מציינת קרינה מסטר, מנהלת מרכז קריירה. "הצעד הראשון להצלחה בעולם המקצועי הינו בבניית פרופיל לינקדאין. זה המקום בו הקריירה מתחילה להתהוות, עם הזדמנויות ליצירת קשרים ולבניית מיתוג אישי שיעניק לכם יתרון בשוק העבודה".