אפקה, גאה להציג את סדרת המפגשים "מדברים תעשייה", יוזמה ייחודית המגשרת בין עולם האקדמיה לתעשייה. בקיץ 2024, מדור קשרי בוגרים של אפקה הוביל סדרת מפגשים מעוררת השראה, שמטרתה לקדם פיתוח מיומנויות תקשורת בינאישיות ושיח מקצועי בתעשייה. היוזמה נולדה מחזונה של אלינור דדון, בוגרת הנדסת תעשייה וניהול, כיום Fraud Analyst בחברת NICE.

הסדרה, שכללה שלושה מפגשים מרתקים, הציגה בפני הסטודנטיות והסטודנטים של אפקה מגוון רחב של הזדמנויות בתעשייה – המפגש הראשון התמקד בחברות הבינלאומיות הגדולות, המפגש השני בחברות הביטחוניות והמפגש השלישי בסטארטאפים וחברות SME. בוגרי אפקה המובילים בתפקידי מפתח בתעשייה חלקו מניסיונם העשיר, העניקו טיפים מעשיים וסיפקו תובנות יקרות ערך על עולם העבודה המודרני, דייקו את התקשורת הנדרשת בכניסה לשוק העבודה והתקדמות מהירה בו.

דדון מתארת את התהליך שהביא אותה לקידום המפגשים: "כשהשתתפתי כשופטת בתערוכת פרויקטי הגמר התרשמתי שהסטודנטיות והסטודנטים מאוד חזקים בתיאוריה של הפרויקט, אבל לא תמיד ידעו לענות בצורה מספקת על ההיבטים העסקיים: מה החשיבות של הפתרון לארגון ומה הוא משפר. המעבר מסטודנט ממוקד אקדמית לחבר צוות בתעשייה ובהיי-טק הוא קריטי. רצינו לצייד את הסטודנטים בכלים מעשיים שיעזרו להם לבלוט החל משלב ראיונות העבודה ועד להצגת תוצרים בעבודת צוות."

קרינה מסטר, מנהלת מרכז קריירה באפקה, מדגישה את ערכם הייחודי של המפגשים: "סדרת 'מדברים תעשייה' ממחישה את היתרון המובהק של אפקה - הקשר ההדוק בין האקדמיה לתעשייה. הסטודנטיות והסטודנטים שלנו זכו להבין לעומק את חשיבות התאמת השיח המקצועי לעולם העסקי, מעבר לידע האקדמי. הם קיבלו טיפים מעשיים על חיפוש עבודה, בניית קורות חיים מבדלים, והתנהלות בעולם התעסוקה המודרני. זוהי הכנה מעשית ויקרת ערך לעולם העבודה האמיתי, המעניקה לסטודנטיות ולסטודנטים יתרון משמעותי בשוק העבודה התחרותי."

 

תודה לבוגרות ובוגרי אפקה שהשתתפו במפגשים:

אלינור דדון, Fraud Analyst בחברת NICE (הנדסת תעשייה וניהול, 2016)

מאור שירזי, Senior Product Manager בחברת Kaltura (הנדסת חשמל, 2006)

איליה פלדמן, Data Developer בחברת Playtika (הנדסת תוכנה 2008)

יריב כץ, סמנכ"ל מנהל חטיבת אינטגרציה וניסויים, חברת אמרל (הנדסת תוכנה, 2005)

אלעד ליפשין, Head of R&D Electromechanics Engineer Department  באלביט (הנדסה מכנית, 2019)

רוני קרסנטי, Program Manager בחברת ISI (הנדסת תעשייה וניהול, 2016)

אלון שמעוני, מייסד ומנכ"ל באבא אינטרטיימנט (הנדסת תוכנה 2009)

הדר אדלן, מנהלת מוצר בחברת Sharegain (הנדסת תעשייה וניהול 2010)

עדו סדן, יזם ויועץ לתעשיית ה- MedTech(הנדסה מכנית 2014)