לאחרונה עלה לאוויר הקמפיין התקשורתי החדש של אפקה.

השנה בחרנו להתמקד בפן האתי והערכי, שהוא חלק בלתי נפרד מעולמם של המהנדסות, המהנדסים, בוגרות ובוגרי המדעים. הקמפיין שם דגש על האחריות והשליחות שמגיעות עם התואר, והמסר המרכזי שלו הוא שהנדסה היא הרבה מעבר למקצוע – היא מחויבות עמוקה לחברה, לכלכלה ולעתיד האנושות כולו.

המסר הזה התחדד במיוחד בעקבות השנה הקשה והמורכבת שעברנו במלחמת "חרבות ברזל", שהדגישה את הצורך בתקומה, בעשייה משמעותית ובאחריות לשינוי מציאות.
בנסיבות אלו התחדדה ההבנה כי מהנדסות ומהנדסים אינם רק מפתחים טכנולוגיות – הם מחוללים שינוי, מחזקים את החוסן ומשמשים כוח מניע לקידום החברה והסביבה.

בוגרות ובוגרי אפקה מבתי הספר השונים נרתמו לקחת חלק בקמפיין מתוך תחושת שייכות ורצון להעביר את הערכים האלה הלאה, ובכך תרמו ליצירת מסר אותנטי וחזק שמחבר בין ההנדסה לחיים עצמם.

הנדסה היא לא רק מקצוע – היא הכוח שמניע שינוי בסביבה, בחברה ובעתיד שלנו. מהמים שאנחנו שותים, המבנים שאנחנו חיים בהם, ועד לטכנולוגיות שמחברות אותנו לעולם – מאחורי כל אלו עומדים מהנדסות ומהנדסים שמחויבים לטובת הציבור.

השבועה מסמלת בדיוק את המחויבות הזו – היא לא רק מילים, אלא מצפן מוסרי שמלווה אותנו לאורך כל הקריירה ומזכיר לנו את האחריות שבליצור, לחדש ולשפר באופן שמגן ומקדם את החברה כולה.

הקמפיין החדש מתמקד במה שמעבר לתואר – בתחושת השליחות והאחריות שמגיעה עם המקצוע. המטרה לא הייתה רק לציין את סיום הלימודים, אלא להטמיע בבוגרות ובבוגרים שלנו את ההבנה של השליחות החברתית. לקבל את התואר זה רק הצעד הראשון, אבל לצאת לעולם עם מצפן מוסרי שמנחה אותם להשתמש בידע שלהם לטובת החברה.

השימוש בשבועה בקמפיין מדגיש את העקרונות האלה – את האחריות שמגיעה עם היכולת לשנות מציאות, ואת המחויבות להפוך את ההנדסה לכוח שמקדם את האנושות כולה.

 

אנחנו רוצים להודות לבוגרות ולבוגרים של אפקה שהשתתפו בקמפיין:

 

לצפייה בוידאו: